1. CZY ZAKUP PRZEZ www.HIMALYO.com JEST BEZPIECZNY?

Zważywszy, że ustawa daje konsumentowi prawo do zwrotu towarów zakupionych przez Internet w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, można powiedzieć, że zakupy przez sklep internetowy są bezpieczniejsze i wygodniejsze w porównaniu do zakupów w klasycznym sklepie stacjonarnym. Jeśli dodamy do tego solidność i jakość oferowanych towarów, wygodę robienia zakupów oraz korzyści finansowe, zakup za pośrednictwem sklepu internetowego jest nie tylko bezpieczny, ale także korzystny.

2. ZA JAK DŁUGO OTRZYMAM ZAMÓWIONE TOWARY?

Towar dostarczymy w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia, w zależności od metody płatności za towary.

3. W JAKI SPOSÓB ZOSTANĘ POINFORMOWANY O DACIE DOSTAWY ZAMÓWIONYCH TOWARÓW?

Po zamówieniu towarów i wysłaniu zamówienia nie później niż następnego dnia roboczego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia na adres e-mail wraz z datą i metodą dostawy.

4. JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA TOWAR?

Płatności można dokonać na trzy sposoby. Pierwszy sposób, najczęściej stosowany to płatność za pobraniem w momencie dostawy: za zamówiony towar można zapłacić bezpośrednio u kierowcy, który przyniesie towar na Twój adres. Drugim sposobem jest zapłacenie faktury (zostanie ona wysłana do Ciebie e-mailem) przelewem bankowym. Trzeci sposób polega na płatności online za pośrednictwem bramki płatności.

5. KTO PRZYWIEZIE MI TOWAR?

Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy przewozowej – GEIS.

6. CO ROBIĆ, KIEDY NIE BĘDĘ OBECNY NA ADRESIE DOSTAWY?

W przypadku, gdy nie będziesz obecny na adresie doręczenia, kierowca firmy przewozowej pozostawi powiadomienie na adresie dostawy o ułożeniu przesyłki w najbliższym punkcie odbioru. Tutaj możesz odebrać towar w ciągu 7 dni. Jeśli towary nie zostaną odebrane w ciągu 7 dni, zostaną odesłane.

7. CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY TOWAR?

Zgodnie z ustawą o ochronie konsumenta, przy zakupie towarów przez Internet konsument ma prawo do zwrotu towarów w ciągu 14 dni od przyjęcia towaru. Zwrot towaru jest możliwy zgodnie z procedurą określoną w warunkach handlowych w pkt 5.

8. KIEDY MOGĘ REKLAMOWAĆ WADY TOWARU?

Kupujący / Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedającego / Dostawcy o każdej wadzie bez zbędnej zwłoki po tym, gdy miał możliwość sprawdzić przedmiot i zidentyfikować wadę.

9. GDZIE I JAK MOŻNA REKLAMOWAĆ TOWARY?

Procedura reklamacji towarów jest określona w Regulaminie reklamacyjnym oraz w Ogólnych warunkach. Reklamacja towarów podlega obowiązującemu kodeksowi cywilnemu i ustawie o ochronie konsumentów. Towary można reklamować bez zbędnej zwłoki po znalezieniu wady, wysyłając wniosek reklamacyjny na adres:

HIMALYO SE,
Trojská 39/201,
Troja, 171 00 Praga 7

 

 

frame-scrollup